laser tag
laserowy paintball

laserzone


Każdy gracz, wyposażony jest w specjalne kamizelki z czujnikami oraz karabin.
Karabin posiada trzy tryby pracy:
 - karabin maszynowy,
- shotgun,
- snajperka.
 Tryb pracy karabinu można zmieniać w trakcie gry.
Każdy z trybów różni rozmiar zadawanych obrażeń, zasięg strzału, prędkość przeładowania magazynku itp.
 Karabin wyposażony jest w wyświetlacz, który pokazuje aktualny tryb gry,
stan amunicji, a także nicka osoby, która Cię wyeliminowała.  


Labirynt Laser Zone jest przystosowany do gry od 2 do 12 osób
.
 Kontrolę nad rozgrywką sprawuje bezprzewodowe centrum sterowania
System pozwala na indywidualne skonfigurowanie broni przed rozgrywką. 
Każdy gracz podaje swoje imię lub nicka w celu późniejszej identyfikacji. W trakcie gry, tworzone są
pełne statystyki strzałów, trafień i uzyskanych punktów, drukowane potem indywidualni
dla każdego uczestnika. Każde trafienie jest sygnalizowane dźwiękiem. 

System Laser Tag daje wiele nowych możliwości, takich jak:
"Apteczka" - pozwalająca leczyć rannych,
"Snajper" - pozwala Ci strzelać z celnością snajpera,
"Friendly fire" - pozwala strzelać, bez obaw że trafi się "swojego",
i wiele innych, które na bieżąco będą dodawane w celu uatrakcyjnienia rozgrywek.

System gwarantuje celność strzału aż do 150 m.
W odróżnieniu od tradycyjnego paintballa, nie pozostawia siniaków i bolesnych wspomnień.
Dzięki specjalnie przygotowanemu labiryntowi, z łatwością wczujesz się klimat swojej ulubionej gry komputerowej. Półmrok, kolorowe światła, unoszący się dym, oraz odpowiednio dobrana muzyka
tworzą niepowtarzalną atmosferę.




TEAM DEATHMATCH
 Walka pomiędzy dwiema drużynami. Zdobywasz punkty za wyeliminowanie gracza z przeciwnej drużyny.
 Dostępne są jej dwa warianty:
 Auto Respawn - gdy zginiesz, musisz odczekać kilka sekund aby ponownie wrócić do gry;
 Base Respawn - gdy zginiesz, musisz wrócić do swojej bazy, aby system przywrócił Cię do gry.

FREE FOR ALL 
"Każdy na każdego", czyli totalna masakra.

CAPTURE THE FLAG
Celem tej gry jest wtargnięcie do bazy przeciwnika, zabranie mu flagi i dostarczenie jej do swojej bazy,
uchodząc przy tym z życiem ;)



SNIPER RIFLE (snajperka)
szerokość wiązki: wąska
liczba naboi: 1
- strzał w brzuch 100%
- strzał w plecy 100%

- strzał w ramię 90%

(jedno trafienie w przód lub tył = śmierć; obrażenia się nie sumują)

ANTI-TANK (przeciwczołgowa)
szerokość wiązki: szeroka
liczba naboi: 1
- strzał w brzuch 100%
- strzał w plecy 100%

- strzał w ramię 100%
(jedno trafienie w cokolwiek = śmierć na miejscu)

SHOOT GUN (strzelba)
szerokość wiązki: szeroka
liczba naboi: 6 (2 strzały na ciągłe przytrzymanie spustu; kolejna para strzałów
po puszczeniu i ponownym naciśnięciu spustu) czas pomiędzy strzałami 1 sekunda
- strzał w brzuch 40%
- strzał w plecy 40%

- strzał w ramię 20%
(obrażenia się sumują: np. jeśli gracz oberwie w brzuch i oba ramiona od jednego wystrzału, to traci 80%)

MACHINE GUN (broń maszynowa)
szerokość wiązki: wąska
liczba naboi: 50 (trzy tryby ognia: ciągły, trójstrzał, strzał pojedynczy)
czas pomiędzy strzałami 0,2 sekundy
- strzał w brzuch 15%
- strzał w plecy 15%

- strzał w ramię 10%
(obrażenia się nie sumują)

Czas przeładowania każdej broni to 2 sekundy. 

Szybkostrzelność machine gun'a (liczba strzałów na sekundę) jest identyczna
jak w oryginalnej broni AK47 (kałasznikow).

ANTI-TANK jest bronią przeznaczoną dla młodszych, ponieważ łatwo z niej trafić.
Jeśli zbędna w rozgrywce, lepiej ją wyłączyć.

Czerowny i niebieski są najbardziej kontrastowymi kolorami w odczuciu większości ludzi.
Są najczęściej wybieranymi kolorami na barwy drużyn w grach zespołowych.

Friendly fire to zwrot oznaczający przypadkowy ostrzał własnych (lub sojuszniczych) sił. Niektórzy wolą określenie bratobójczy ogień (ang. fratricide) zamiast przyjacielski ogień (ang. friendly fire) tłumacząc to tym, że jest to niestosowny eufemizm, ponieważ nie ma nic przyjacielskiego w byciu zastrzelonym przez swoich. Termin przyjacielski ogień powstał dla odróżnienia od terminu wrogi ogień (ang. enemy fire).
Obydwa terminy służą jedynie identyfikacji źródła ataku, a nie jego charakteru.